O nas
POLITYKA JAKOŚCI
Zdobywanie zaufania pacjentów poprzez spełnianie ich oczekiwań we wzajemnej współpracy na europejskim poziomie jest najważniejszym celem Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej,
Przychodnia Medycyny Rodzinnej w Świętochłowicach.
Cel ten realizujemy poprzez:
-
gwarantowanie wysokiej jakości świadczonych usług medycznych,
-
zapewnienie pacjentom fachowej i kompleksowej opieki medycznej w zakresie diagnostyki
i leczenia, -
właściwy dobór personelu, ze względu na posiadane wykształcenie, zdobyte doświadczenie,
-
podnoszenie kwalifikacji personelu oraz jego świadomości i zaangażowania w działania na rzecz jakości,
-
zapewnienie bezpieczeństwa pacjenta przy stosowaniu promieniowania jonizującego,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu medycznego oraz infrastruktury technicznej,
-
systematyczne monitorowanie poziomu zadowolenia pacjenta,
-
poszerzenie zakresu świadczonych usług medycznych,
-
spełnienie obowiązujących wymagań,
-
ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością i podnoszenie ich skuteczności.
Dyrektor Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Przychodnia Medycyny Rodzinnej
w Świętochłowicach dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania Systemu Zarządzania
Jakością i weryfikuje przyjętą Politykę Jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków.
Dyrektor zobowiązuje siebie i wszystkich pracowników do doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością i postępowania zgodnie z przyjętą polityką.
Polityka jakości jest znana, zrozumiana, upubliczniona oraz przestrzegana przez wszystkich pracowników.
Świętochłowice, dnia 11 grudnia 2017 r.