O nas
POLITYKA JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
Zdobywanie zaufania pacjentów poprzez spełnianie ich oczekiwań jest najważniejszym celem Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Przychodnia Medycyny Rodzinnej Sp. z o.o.
w Świętochłowicach.
Cel ten realizujemy poprzez:
-
gwarantowanie wysokiej jakości świadczonych usług medycznych,
-
zapewnienie pacjentom fachowej i kompleksowej opieki medycznej w zakresie diagnostyki
i leczenia, -
właściwy dobór personelu, ze względu na posiadane wykształcenie, zdobyte doświadczenie,
-
podnoszenie kwalifikacji personelu oraz jego świadomości i zaangażowania w działania na rzecz jakości,
-
zapewnienie bezpieczeństwa pacjenta przy stosowaniu promieniowania jonizującego,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu medycznego oraz infrastruktury technicznej,
-
systematyczne monitorowanie poziomu zadowolenia pacjenta,
-
poszerzenie zakresu świadczonych usług medycznych,
-
spełnienie obowiązujących wymagań,
-
zapewnienie standardów bezpieczeństwa informacji, w tym ochrony danych osobowych oraz
informacji medycznej związanej z procesem leczenia pacjentów, -
dbanie o poufność, integralność informacji oraz doskonalenie zabezpieczeń związanych z bezpieczeństwem
danych osobowych i medycznych, -
ciągłe doskonalenie systemu obejmującego zarządzanie: jakością, bezpieczeństwem informacji, poprzez
monitorowanie procesów, identyfikowanie obszarów do poprawy i eliminowanie stwierdzonych
niezgodności w celu osiągnięcia zamierzonych wyników i efektów prowadzonej działalności,
Polityka jakości i bezpieczeństwa informacji jest znana, zrozumiana oraz przestrzegana przez wszystkie osoby świadczące pracę.
Świętochłowice, dnia 07.01.2020 r.